تقویم جهانی طلا
خبر فوری
مطالب آموزشی
پیوند ها

1403-02-03

رونق بازار سرمایه و افزایش مشارکت مردم موجب تحقق شعار سال می‌شود






رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در دیدار با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای تحقق شعار سال گفت: رونق بازار سرمایه و افزایش مشارکت مردم موجب تحقق شعار سال می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا) به نقل از میزان، حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان، با تأکید بر اهمیت مشارکت مردم در بازار سرمایه، گفت: افزایش مشارکت مردم در بازار سرمایه و رونق آن موجب تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری در افزایش تولید با رویکرد مشارکت مردمی می‌شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انتخاب شعار سال برای عمل است و دولتمران باید موانع را از پیش روی سرمایه‌گذاری بردارند.

وی در ادامه با تأکید بر برخورد با فساد و رانت‌خواری در کشور، گفت: با توجه به این که برخی شرکت‌های سرمایه‌گذاری در بورس زیرمجموعه نیروهای مسلح هستند، در عین حمایت از سرمایه‌گذاری در این حوزه، هرجا که فساد اقتصادی در اینگونه شرکت‌ها رخ بدهد و در صلاحیت سازمان قضایی نیروهای مسلح باشد و به ما گزارش شود برخورد قضایی خواهیم کرد و در راستای تحقق شعار سال از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنیم.

در این دیدار مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار نیز گزارشی از وضعیت بازار سرمایه، فرصت‌ها و تهدیدات این بازار بیان کرد.

وی درباره تعامل طرفین در حوزه آموزش و آگاه‌سازی، گفت: این آمادگی وجود دارد از ظرفیت‌های این دو سازمان جهت آموزش و تبیین ظرفیت‌های توسعه بازار و نظارت‌های موثر هم‌افزا در مقابله با بسترهای فسادزا و تقویت حوزه نظارتی و افزایش اعتماد عمومی در بازار سرمایه استفاده شود.

در این دیدار که مسلم محمدیاران، مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح و سید اسماعیل میرعمادی، مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بورس و اوراق بهادار کشور حضور داشتند، بر ضرورت تعامل این دو سازمان در پیگیری مطالبات و تسهیل فرآیندهای فیمابین تاکید شد.

 

 

 

دیده بان بازار
نمودار های جهانی
تبلیغات